Konserter genom tiderna...

Satt och funderade lite på vilka konserter/spelningar jag varit på genom åren. Några som jag inte är speciellt stolt över men kan förklara bort det att jag förmodligen var under 12år när jag gick på dom där.

Så dessa kan jag komma på just nu att jag sett:
Troll
Herreys
Jerry Williams
Lili & Sussi
Blossom
Vertical Horizon
Guns n´Roses
Dead by April
Iron Maiden x 2
Within Temptation
P!nk x 3
Robbie Williams
Takida
Good Charlotte


Och dessa har jag kvar att se i år:
Iron Maiden (för tredje gången)
Antrax
Hammerfall
Ozzy
Möntley Crüe
Slayer
Alice Cooper
Iggy & The Stooges
Imperial State Electric
Warrior Soul

Vilka konserter/spelningar har du varit på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0