Julibröllop...

Om nån vecka ska jag på bröllop, och dom flesta förväntar sig att jag kommer att komma dit i byxor. Enbart därför har jag beställt en klänning. =o) Det var rea på H&M så jag slog till. Men bara för att jag köpt en så behöver jag ju faktiskt inte ha den. Köpte ett par skit sköna beiga linnebyxor på Noa Noa i helgen. Tänkte bo i dom under hela sommaren. Så passar inte klänning av någon anledning kanske de blir mina baggy linnebyxor o en snygg top. hehehe

Klänningen jag köpte e som sagt lite urringad så jag måste införskaffa mig en bolero eller liknade å ha över. Gillar inte ha bara armar eller rygg när jag visar mig på offentliga platser med massa folk jag känner. Knäppt kanske, men sån e jag.



Kanske skulle skaffa mig denna, funkar ju till annat oxå. Har ni några andra tips på boleros/koftor??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0