En vuxen 2åring lr en omogen vuxen....

Idag var det dax för mitt första bröllop. Har sprungit runt halva sverige för att hitta något att ta på mig, sambon har det enkelt då han redan har en snygg kostym. Hittade en klänning för någon vecka sedan, men ångrade mig. Så nu i veckan hittade jag en lång nougatfärgad klänning som jag ska ha med en kavaj. Vädret vill sig inte riktigt idag.

Men så var det de här me bröllop. Här hemma har jag en två åring som surar för att han inte vill gå. (Sambon me andra ord) Just nu sitter han på kontoret och e grinig. Det är ingen idé att prata me honom överhuvudtaget fråns vi skall göra oss iordning. Han får vara grinig helt enkelt jag orkar inte bry mig.

Om två timmar skall vi vara borta iaf och jag har inte lyckas hitta någon som kan köra oss. Får som sagt ingen hjälp av sambon. Men nu tänker jag iaf göra mig redo, skulle dock behöva åka o hämta en kamera innan oxå. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0