Trött o sötsugen hela tiden...

Jag vet att jag skulle uppdatera med lite nya naglar idag. Men fy tusan vad jag avskyr acetonfri remover. Det händer ju för tusan inget. De e samma sak me klorin, det ska vara den gamla hederliga giftiga klorinet för att nåt ska hända.

Nee så det blir ingen omålning av naglarna idag. Har inte det tålamodet ikväll känns det som. De e nåt fel med min vänster handled o fingrar. Känns som jag har stukat den lr nåt, men fattar inte när eller hur.

En annan sak jag inte riktigt fattar e varför jag e så himla trött hela tiden. Igår gick jag o la mig vid 22, vaknade 08:10 imorse (vilket var waay to late). Men jag e fortfarande trött. Hur många timmar ska jag behöva sova per natt för att inte vara trött hela tiden?

Just nu känns det dom jag e trött o sötsugen hela tiden. Och nej! jag e inte gravid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0