Sova, gymma lr sola??

Söndag! Usch vad jag inte gillar söndagar egentligen. Man vet att det är sista dagen man kan sova ut ordentligt, vilket jag aldrig kan göra iaf. Jag älskar att sova länge, men sambon e uppe med tuppen varje morgon och tycker det är skit tråkigt att jag sover flera timmar längre. Så senast 9 väcker han mig på helgerna. =o( Okej det finns en fördel, sambon gör frukost på helgerna.

Annars händer det inte mycket idag. Funderar kanske på att ta en promenad upp till jobbet och låna gym o solarium. Vore så himla skönt att sola 20min, sitter här och fryser nämligen. Det är dock lite små läskigt det där gymmet eftersom det ligger nere i ett skyddsrum. Ska försöka lura med mig sambon, han gnäller ju själv att han måste börja träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0