Så hiiimla skönt...

15 minus ute och jag känner mig bakis. Vilket jag inte är eftersom jag inte drack en droppe alkohol igår. Men jag har äntligen fått sova ut. Vaknade 11:30 med steg inte upp fråns 12:20. Så hiiimla skönt. Självklart så jobbar sambon, hade aldrig fått sova så länge annars. =o)

Så vad gör men en dag som denna? Kl 17:00 ska jag vara iväg för "Projekt 1" som inte är riktigt klart ännu. Vi hoppas på att bli klara i slutet på januari. Så jag måste ta mig ut, och innan skulle jag behöva gå o handla mat. Är det ok att se ut som en michelingubbe när man går ut i den här kylan?

Måste verkligen skaffa mig ett större tangentbord. Det går ju förtusan inte att skriva ordentligt på mitt lilla mini.

Nee måste göra några ryck här nu så sambon inte märker att jag sovit bort precis hela dagen när han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0