Otrogen och gravid

Hade en helt sjuk dröm inatt. Den va helt osammanhängande. Kommer iaf ihåg att jag var otrogen med mitt ex, men blev gravid me sambon på samma dygn. Det var väldigt mycket människor som jag känner med i drömmen. Alla personer var precis såna som dom är i verkligheten.

Har för mig att det var snöstorm utanför vårt hur. På baksidan går det en kvinna, väldigt fint kläd. Det är mörkt o blåser som tusan. Jag går ner i källaren o öppnar ena ytterdörren, då ligger hon död där utanför. Får panik o försöker stänga dörren, den går inte att låsa! Paniken stiger. (Vet att jag får panik när en dörr inte går att låsa o det är kolsvart på andra sidan. Hatar verkligen den känslan).

Ska gå ner o ta mig en kaffe o försöka komma ihåg lite mera om drömmen. Avskyr att vakna efter såna där knäppa drömmar. Helst av allt skulle man vilja kunna tolka allt... =o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0