Och nu fick jag bestämma lite...

Så där ja, nu har jag fixat o trixat lite med naglarna. Dom kanske inte blev så himla vackra, men jag slipper iaf se mina egna "tippar" under några dagar. Plus att nu kan jag ändra färg varje dag utan att få dåligt samvete.

Så här såg dom ut när jag tagit bort lacken som dom la på hos nagelsalongen:


Mina egna naglar har växt rätt bra me tanke på att dom klippte ner dom helt och hållet när jag la på dessa naglar för ca 5 veckor sedan. Och så här ser dom ut nu:

Man ser ju fortfarande att det är fejknaglar då jag inte lyckades få till dom riktigt snyggt ner till nagelbanden. Men det får jag leva med. Det är ju egentligen bara jag som ser det hela tiden. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0