I valet eller kvalet...

Det är hög tid för mig att äntligen söka in till någon kurs. När jag skulle göra det till förra terminen fick jag avslag ifrån min akassa. Det var antingen akassa eller plugga på distans. Skulle jag börja plugga på distans ansåg dom inte att jag var 100% tillgänglig för att söka jobb. *suck*

Men men nu har jag jobb och kan därför söka lite kurser. Fast nu sitter jag i den sitsen att jag inte vet vad jag ska välja. Tänkte bara läsa en kurs då jag har lite mycket med "Projekt 1" just nu. Verkar inte som vi blir klara fråns i mars med det där.

Så vad ska jag välja:

Medieproduktion A
Textkommunikation A
Grafisk kommunikation A

Kommentarer
Postat av: Susanne

...och kul att du är med och tävlar, i morgon dras vinnaren av slumpen :-D

2010-01-17 @ 21:29:03
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0