Gör jag narr av er....

Jag tänker inte börja 2010 med att skriva massa listor eller liknade på vad som hänt o dyl under 2009. Nee idag börjar en ny dag, ett nytt år, ja kanske tom ett nytt liv.

From idag ska jag se framåt och bara se positivt på saker och ting. Inget är omöjligt bara man vill det. Jag har inte gett mig själv några nyårslöften men har bara gett mig tusan på några saker. =o)

Många säger att man inte skall börja det nya året som man slutade det förra. Men detta år är det annorlunda för mig. Jag mådde prima igår, mår prima idag. Åt oxfilé igår, skall äta oxfilé idag. Gör jag narr av er som mår hemskt idag?

Inte min mening, eller jo kanske. Känner mig lite full i faan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0