Från Stockholm till Ullared...

Jag vet att jag e skit tråkig som aldrig bloggar. Men ihelgen har det verkligen inte funnits nåt att skriva om. Hela söndagen låg jag däckad o hade skit ont i magen. Idag är jag som tur va bra igen och har varit på jobbet. Sitter o fryser som en gris bara.

En helt annan grejj. I april ska jag till Ullared med tjejerna på jobbet. Vi kommer åka fredag till söndag. Min fråga är: Är det verkligen värt att lägga 500:- på resa, 300:- för boende + mat/dryck? Finns det verkligen så mycket o billigt där att de e värt runt 1000:- för nöjjet? Kommer man egentligen inte bara hem med massa skit?


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hmm...jag har ju varit på Ullared o jag köper på en höjd saker för kanske 500kr :P Nån film, shampoo, Balsam o andra "nyttosaker". Tror ullared är skitbra om man ska julhandla, håller på att flytta, vill köpa billiga locktänger o annat smått o gått.

2010-01-26 @ 00:44:40
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0