Få honom att skratta...

Gårdagen var fullbokad som sagt. Började me att försova mig som vanligt. Dock gjorde det inget idag då min träff var lite sen oxå. Medans L skulle fixa naglarna var jag barnvakt åt hennes son. Lillen var lite förkyld och låg o snarka under nästan halva tiden. Sedan var det fullgång i lekhörnan. Så otroligt roligt att få honom att skratta. Vilket faktiskt inte är så himla svårt. Gör lite miner så skrattar han. =o)

Sedan hem och tat lugnt i en timme innan vi skulle iväg på middag till mina föräldrar. Min far fyllde år i veckan så det var dax att fira honom. Kanske aldrig berätta vilken kamera jag köpte till honom, men det blev denna.
Det bjöds på den traditionella räkgrytan (som vi fick massa matlådor på med oss hem). Smarrigt! Kvällen blev tidig, vilket kanske inte är så konstigt när vi åker dit. Vi skall alltid vara där så himla tidigt för att äta. Jag är nämligen uppväxt med att äta middag kl 16:00. Så nu tycker inte mina föräldrar om att jag äter middag mellan 18-20 på kvällarna.

Idag då. Jo idag är det en hemmadag, vi ska kolla på film för hela slanten. Måste fylla både mamma o pappas mp3spelare med musik oxå innan dom kommer och hämtar dom ikväll. Nåt som e så himla svårt. Dom har inte alls samma musiksmak som mig lr sambon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0