Dum vana helt enkelt....

Kan inte förstå att jag går runt och fryser. Vi har det inte alls kallt inne. 23 grader är väl rätt normalt antar jag. Och så har jag lyckas få mig en urdum vana. En latte och två mackor morotsbröd på kvällen. Hur bra är det när man ca 2-3timmar innan ätit en ordentlig middag?

Det är inte bra det här med vinter och börja träna. Man går runt o fryser å e hungrig. =o)

Men men jag ska inte klaga. Jag är frisk och överlever dessa tider. Nee nu ska jag ringa min mor o kolla om vi ska köpa en kamera till min far som fyller år snart. Tror att det blir en Sony DSC-W190.

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: tack så hemskt mycket! vi får helt enkelt se, men vi är många som sökt dessa 32 platser, så jag tar inte ut någonting i förskott!



jaa, jag vill gärna ha jobbet, men vi får se :)

hur är allt idag?

kram

2010-01-19 @ 11:13:23
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0