Det kändes bara så rätt...

Lite shopping ifrån gårdagen. Det var faktiskt första gången jag köpte något på rean för i år. Brukar oftas inte hitta något jag vill ha. Har jag velat ha sakerna så har jag köpt det redan innan det blev rea. Men dom här sakerna kändes bara rätt för tillfället. Sen får vi se hur mycket jag använder det.




Scarf 29:-, Skinhandskar 49:- från Gina Tricot. Armaband 79:-, örhängen 59:- Complement / Kicks och så min älskade Jet Set klocka ifrån Ur & Penn, dock inte på rean.

Scarfen är inte riktigt jag, men jag ska någ få tillfälle att använda den nån gång. Och nu är det som sagt köpstopp på prylar o kläder för min del. Resten av pengarna ska nu gå till mat. Har dock lite julklappspengar kvar men jag tror faktiskt att jag ska spara dom. Ja och så har jag lite presentkort på Gina o lite andra butiker. Men dom får ligga i plånboken tills det blir panik. Hehehe ja eller tills jag tar mig till en H&M och shoppar det jag visade igår. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0