Det är ingen lista!!

Det här är ingen lista på saker jag skall göra under 2010, utan jag ska berätta om något som pågått i några år.

För varje år har jag som mål att lära mig äta nya saker, eller saker jag inte gillat förut.
Under förra året lärde jag mig att äta bacon, julskinka, lutfisk, jansons frestelse, blomkål, ärtsoppa, ugnsbakade tomater och säkert något mera.

Nytt för iår är: Anjovis o kapris. Det har bara gått 4 dagar ännu på det nya året så vi får se vad jag kan lägga till på min lista. Och sakerna räknas bara om jag tycker om det, inte bara smakar o sedan slutar äta. Nee jag ska lära mig att tycka om sakerna.

Har du nåt som du verkligen inte kunnat äta förut eller kanske bara inte testat förut och helt plötsligt börjat gilla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0