Bröstförstoring vs fettsugning

Som jag berättade tidigare så har jag "fått" in behandling me Macrolane. Vilket skulle innebära 100ml i varje bröst om jag nu vill göra en bröstförstoring. Ibörjan var jag helt på det där, men har med tiden börjat ångra mig. Vill jag verkligen göra en förstoring, och vad händer om ett år då jag måste fylla på? Inte tusan tänker jag lägga ut 20000:- +!

Jag tror att de där me bröstförstoringar är som me tattueringar. Har man gjort det en gång så vill man fortsätta.Tänk om jag blir skit missnöjd med mina naturliga bröst sedan när dom gått tebax till det vanliga? Men usch faan jag vet inte alls vad man ska göra. Är det någon som har nån erfarenhet av Macrolane?

Vad kan man göra mer en bröstförstoring? Kunde dom inte ha gett mig en fettsugning ist? hahaha

Sambon vill inte att jag gör denna förstoring, han är som mig rädd att jag inte kommer bli nöjd om ett år. Han tänker inte lägga dom tusenlapparna på att jag ska göra såna där löjliga ingrepp som egentligen inte behövs.

Blä måste någ meddela det där företaget imorgon att jag förmodligen inte kommer utnyttja min tid hos dom. =o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0