Big No No!

Det har inte gått så många timmar på det nya året och jag har inte gått utanför huset, men jag har lyckats med ett stort BIG NO NO!

Satt vid skrivbordet o rensa lite medans jag lyssnar igenom lite musik som förmodligen kommer spelas på Sonisphere i sommar. Men ja ja saken i att i mitt lilla pappershög hittar jag en bunt med oöppnade kuvert. Med andra ord en bunt med räkningar som skulle vara betalda senast den 28 december. Ops!

Men men nu e dom iaf betalda och jag kan fortsätta en lycklig start på 2010. Sitter faktiskt och skriver ner en del saker jag ska införskaffa under den närmsta månaden. Tror dock inte det kommer bli allt under denna månad, men när nästa lön kommer. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0