The Basement....

Nu har jag suttit här en stund och letat recept. Emot min vilja ska jag snart ta mig ut för att handla lite mat. Hade det inte varit för att jag samtidigt ska köpa lite drinktillbehör hade jag aldrig gått ut. Jag har tom övertalat sambon att drinka med mig ikväll, han som inte ens gillar sånt. =o) En extra sporre till att ta sig ut. Funderar dock på om ska ta och bjuda över lite folk ikväll, alltid roligare att göra drinkar till flera.

I dom nedre skåpen under baren och kylen står all sprit. Vi ska försöka komma på en lösning till att kunna ha flera flaskor synliga. Men eftersom detta rum ligger under markyta och väldigt lätt att se in så är det kanske inte så himla bra att ha allt synligt. Ni ser sambon snygga egengjorda mörkläggningsgardiner på första bilden. (Inte mitt val av färg)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0