Inget sånt där wow precis...

Lördag o jag fick sova ut. Det var länge sen. Men jag får väl tacka för att sambon jobbade torsdagnatt, sov 2 timmar i går o somnade relativt sent för att vara honom på en fredagkväll. =o)

Idag har jag faktiskt varit lite händig. Satte upp min spegel som jag köpte i somras. Sambon gillar inte att hålla på med speglar därför har den bara blivit stående. Men nu fick jag någ av att ställa upp den på soffan varje gång jag behövde kolla i den. Tror tom att den sitter väldigt rakt. Hoppas jag inte spikade i någon kabel.

Sen har jag faktiskt fått sambon att sy upp mina "nya" jeans. (Köpte dom i november, men har aldrig använt dom) Men nu minsann kommer jag bo i dom. Så otroligt sköna. Jag tror faktiskt att Kappahl fortfarande har dom modellerna kvar. Det är Kappahl Magic jeans. rekomenderas verkligen..

Ikväll är det middag på borta plan. Vilket är lite synd då jag gärna stannat hemma för att ha schalgerkväll. Nåt vi alltid har. Får se om jag kan smyga ifrån och kolla lite där. Lyssnade nyligen på alla låtar men vet faktiskt inte vilken jag tycker är bästa. Tror någ ingen var speciellt wow....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0