En fullpackad bar...

Jag vet att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera här. Fy på mig!!

Idag är det snökaos här. Tänker inte gå utanför dörren. Så mitt nöjje idag är att fixa med våran bar. Vi hade gäster igår men alla var så himla trötta så jag fixade aldrig några roliga drinkar. men ikväll blir det schlager o cocktail kväll. Tidigare idag skrev jag upp alla våra spritsorter som vi har i baren exlusive whiskey. Det blev en lång lista....

Lapponia
Tequila
Vodka: Grape, Mandarin
Mintu
Archers Peach
Gin
Malibu
Becherovka
Galliano
Koskenkorva Vargtass
Schnapps Peach
Ouzo
Captain Morgan
Martini: Doro, Rose
Safari
X ante
Sheridan
Super Cassis
Blueberry Liqueur
Sourz Sour apple
Raki
Sambuca
Åkerbär-hallon likör
Stroh
Cointreau
Bacardi Razz

Har ni några roliga recept på dessa sorter? Självklart får man gå och handla lite tillbehör, men det vore kul om man kunde göra lite roliga drinkar på nåt av det här som man oftast inte gör. Ska ner och fota lite i baren om en stund så då lägger jag upp bilder. =o)

Sambon fyller år på torsdag så då önskar han sig roliga barsaker. Jag funderar på att leta lite på Blocket lr Tradera och se vad man hittar....

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tusen tack snälla :D

2010-02-20 @ 13:18:38
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0