Så underbart...

Är hemma igen efter ha varit hos doktorn. Han ville som inte helt otippat sjukskriva mig resten av året. Ha det kunde han glömma, jag vill tebax till jobbet på måndag. Ska bli så underbart att få gå tebax dit och göra lite nytta. Så nu har jag endast 2 dagar kvar här hemma i ensamheten. Sambon skall dock försöka ta ledig på fredag eftermiddag så vi kan gå ut och köpa alla julklappar. Ikväll ska vi bestämma oss för vart julafton skall firas.

Visst vore det skoj att fira jul här igen, men det vore lite skönt att slippa allt stress oxå. I helgen skall jag köpa julgran. =o) Måste få in lite julkänsla i huset...

Har ni tagit in granen ännu??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med och tävla om ett par högklackade skor eller ett par boots för killar från hm på min blogg om du vill :P

2010-12-15 @ 16:30:15
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0