Morrade o sprang i sömnen....

Dom säger att det är måndag idag. Ja och lucia! Här har det dock inte varit något luciafirande precis. Jag ligger (siter) som vanligt i soffan med datorn på soffbordet och tv påslagen på väggen. Min far var iväg och köpte två lussebullar och julmust åt mig idag. Han hade dock en baktanke med det hela men gott var det. Hehehe han ville veta vad jag ska göra på torsdag. Hm nja kanske vara sjukskriven tror jag. Vilket passade honom bra för då skall jag vara sjukskriven hemma hos dom och passa huset då sotaren skall titta förbi under dagen. Kan ju inte vara så himla svårt. Plus att då kan jag passa på att sätta mig i deras massagestol. =o)


Nåt annat väldigt trevligt som hänt idag var ett samtal efter lunch. En vänlig kollega ringde för att prata lite. Det uppskattades väldigt mycket. =o) Väldigt snällt av honom att tänka på mig när jag sitter här hemma och saknar dom så otroligt. Jag längtar verkligen tills jag får börja jobba igen. Då e han värd en kram, han förgyllde ju faktiskt min dag idag så jag slipper känna mig så himla ensam.

Nu ska jag återgå till att leta efter Bull som e sur på mig. Fråga mig inte varför men han vaknade sur. Kanske har med att jag satt och små skrattade åt honom medans han sov. Han låg här brevid mig, morrade och sprang i sömnen. Jag har faktiskt aldrig hört honom morra innan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0