I'm not dead just floating...

Tycker att det borde vara olagligt att ha så här tråkigt som jag har det nu. Är inne på 11:e dagen som sjukskriven och har 8 dagar kvar. Kan absolut inte göra något om dagarna förutom att sitta i soffan och se halv död ut. Orkar inte läsa då alla bokstäver bara flyger omkring efter någon minut, tv:n har jag redan tröttnat på. Så jag ska väl vara himla glad över att jag har min bärbara som kan stå här brevid mig i soffan och hålla mig sällis.

Men e bara så himla arg över allt jag missar nu när man sitter här.
I fredag skulle vi få besök av en kär vän och hennes familj. Dom skulle bo här över natten och vi skulle då passa på att dricka lite vin o snacka massa skit. Det är inte varje dag vi ses precis. Hade längtat efter det här besöket.
Idag skulle jag o sambon varit på vårt årliga julbord med min familj och lite vänner. Nåt vi fick avboka oxå. Imorgon skulle vi ha tagit en tripp in till city för att handla alla julklappar. Tanken var att allt skulle varit klart innan vi satt oss på flyget till Thailand på tisdag. Som det nu inte heller blir. Faan det suger verkligen det här.

Bara av tanken att jag måste vara hemma en hel vecka till gör mig så frustrerad.....
Att jag sedan sitter vaken till 01-02 om nätterna för att sedan vakna vid 05-06 gör mig inte alls galen.. =o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0