Ett avslut...

Jag avslutar mina "30 dagar" här och drar igång nästa år ist med helt nya dagar och ämnen. Känner inte att min ork finns där nu när jag endast går runt och hostar o knappt kan andas. Inläggen blir inga roliga och jag finner ingen motivation till att göra dom intressantare. Sorry för detta, men det är endast för att bespara er onödig tid på mina trista inlägg just nu när jag e sjuk. =o)

Lovar att återkomma som sagt med lite roligare ämnen längre fram. Nu ska jag försöka göra mig iordning inför besöket och hos doktorn. Ska bli intressant och se vad han har att säga. När får jag börja jobba och får jag åka iväg till solen på tisdag. Det sistnämnda har jag väldigt svårt att se mig göra just nu. Vi får förmodligen boka om till januari ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0