En sucker för....

Nåt som verkligen hållt mig "levande" under dessa 14dagar som sjukskriven är CityVille på Facebook. Vet inte riktigt vad jag skulle ha roat mig med om dagarna om jag inte hittat detta spel. Okej att Farmville finns men usch börjar tröttna rejält på det nu. Man kommer lixom ingen vart och det är samma sak varje gång man loggar in.



Nee tacka vet jag CityVille. Jag ska minsann se till att komma igenom alla levels innan jag börjar jobba på måndag. Bara hälften kvar. hahaha Snacka om sucker....

Nån av er som fastnat för detta oxå??

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

GodMorgon sötnos =)

Hoppas din dag blir fin <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-18 @ 10:36:17
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0