Dom glömde en biverkan....


Jag är inte den som sitter och bölar till olika tvprogram, men ikväll lyckades jag inte stå emot. Skyller helt och hållet på alla antibiotika tabletter jag trycker i mig nu. Fattar inte vad som tog till mig, som sagt jag brukar inte alls reagera över såna här saker. Inte ens på barngalor och liknade.

Dom kanske skulle se över den där fina lappen som åker med tabletterna, och kanske lägga till en sak över biverkningarna. Man kan bli blödig av dessa.....

Men men, nu har jag iaf sett på Svenska hjältar och gillade det jag såg. Men jag måste få fråga, vem var tjejen som uppträde med Darin i början? Satt bara och irreterade mig på henne och lyckades inte alls höra vad hon sjöng.

Robyns dans på scenen ska jag härma när jag väl få gå till jobbet. =o) Ni ska bara veta hur mycket jag längtar...

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hehe, ibland får man skylla på sånt... :)



Tack för din grattishälsning på min födelsedag. :)

Kramar

2010-12-14 @ 18:34:29
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0