Dag 15 – Mina drömmar

Det finns så många drömmar som flyger omkring hos mig just nu, stora som små.

Men en dröm som jag haft sen jag var väldigt liten är att få åka och träffa bergsgorillorna. Det där e ett djur som fascinerar mig väldigt mycket. Jag har lovat mig själv att den dagen jag vinner mer än 10,000:- på lotto så ska jag sticka iväg. Nu har jag inte körkort som jag måste lägga pengarna på ist. =o)

Sen finns det massa små drömmar som att få en full sleeve klar på vänster arm. Vilket förmodligen kommer ta nåt år då jag inte har pengarna just nu, men mönstret e klart. Hoppas bara inte jag ramlar och tappar minnet, då blir det jobbigt. =o)

Att tappa så där 15-20kg. Kanske inte går på en pisskvart, men jag håller på. Just denna vecka tränar jag magmusklerna för fulla muggar. Ni ska bara veta hur mycket skit musklerna tar nu när man hostar varannan minut som om man höll på att dö.

Jag skulle kunna hålla på och skriva massa små saker här men jag antar att ni bara skulle tröttna på att läsa om dom. Bättre om jag förverkligar dom och berättar med bilder ist....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0