Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan finns det inte så mycket att säga om. Jag är hemma med lunginflammation och kommer vara det fram till på söndag. Imorgon ska jag träffa läkaren igen för att se hur det blir under nästa vecka. Får jag börja jobba på måndag och framför allt får jag åka till Thailand på tisdag??

Så hur ser mina dagar ut? Ja jag vaknar runt 05 senast av att jag knappt kan andas. (Håller då på att hosta upp allt som finns i magen känns det som). Tv åker på och jag försöker ta små promenader i huset. Under hela dagen så blir det små promenader eller så sitter jag i soffan och blänger på tv. Jag kan inte sova då jag inte kan ligga ner, tror inte jag har kommit till stadiet då jag kan somna stående även då jag skulle vilja. Mina ögon e helt blodsprängda av all hosta, dåliga sömnen och allt tv tittande.

Me andra ord jag har en jätte intressant vecka kan jag lova. =o) Önskade att jag hade mer att berätta men det här suger verkligen. Får ta igen denna vecka någon annan gång helt enkelt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0