Dag 12 – I min handväska

Okej, nu e det skärpning. Jag är ju faktiskt hemma hela dagarna och när jag ändå inte kan ligga ner och sova så kan jag lika gärna blogga. Så idag fortsätter vi med dag 12, vilket handlar om min handväska. =o)

Jag är en person som byter handväska efter kläder, men försöker välja mellan två på vardagarna. Det blir antingen den här nedan som är lite mindre eller så har jag en störra "bag" där jag får plats med lite mera skit plus matlåda.



Innhåller:
Gigantisk plånbok (Esprit), alcogel, blackbook + rosa penna, passerkort, åkremsa, hårklämma, mobile, tuggummi, Lipbalm, Olbas inhalator, Krookis och Efva Attling halsband "Carpe Diem" (som alltid följer med mig som turberlock när jag inte bär det runt halsen).

Medans jag höll på med detta inlägg slåg det mig att väskan och plånboken är samma modell. Båda från Esprit men inköpte på olika ställen och vid helt olika tillfällen, tror det skiljer några månader emellan. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0