Twilight flopp....

Jag vet att jag borde ha förstått att Twilight verkligen var en tjejfilm. Men så pass mycket trams o romantik som denna del gav förvånade mig. Det var inte alls mycket spänning och inlevelse. Om man har problem att få med viktiga detaljer i en film varför gör man den inte längre då? Det känndes som dom hoppat över väldigt mycket saker i filmen. Men visst jag har inte läst böckerna så jag kan väl inte yttra mig om det.

Men kom igen, ta inte med dejten på denna film. Efter att vi hade sett trailers på filmen så var båda laddade för lite action o effekter men icke. En massa pluttinutt gjorde mig besviken. Jag hoppas verkligen att dom andra två är bättre då vi skall försöka ta oss igenom dom oxå snart utan att hålla på att somna i soffan.

Jo måste få säga att jag fick en smärre chock när Jacob kom in i bilden, så han såg ut. Okej att denna film är två år gammal, men herregud. hehehe Och en helt annan sak, undra hur mycket puder det gick åt under filmernas gång?

Så jag måste tyvärr meddela att jag är absolut inget Twilight fan och kommer förmodligen inte att det bli det efter dom andra filmerna. Vi har bara gett oss tusan på att vi ska ta oss igenom dom två första så vi kan se den tredje på bio snart. Men om tvåan e lik den första vet jag inte riktigt om vi pallar det. Både vill ha mera action o äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0