Ni är otroliga..

Det är helt sjukt vad dagarna går fort. Jag hinner inget, eller jo jag kanske skulle göra det om jag inte hade hamnat i min fina sk svaka igen. Mår skit och allt är bara cirkus!

Det är mycket som står på spel just nu och jag kan inte koncentrera mig på något. Som tur e har jag två otroligt fina vänner som stöttar mig och hjälper mig åt rätt håll. Jag hoppas verkligen att ni vet vilka ni är. En vacker dag ska jag ge tebax för allt ni sagt o gjort för mig. =o)

Men det är dom här minuterna, timmarna som jag sitter ensam och inte har mina vänner brevid mig som är jobbig. Tankarna flyger omkring och jag vet inte alls vad jag ska ta mig till.

En låt som fastnat på repeat är denna me Katy Perry. Är inte alls ett fan av henne, men denna låt e otroligt skön.


Jag har som sagt lovat att jag ska ta tag i bloggen så fort allt lugnat sig, och det skall jag hålla. Men som sagt, just nu är det cirkus och jag vet inte vad jag kan lr vill skriva här. Allt måste lägga sig innan. Det kan ta dagar till veckor, men jag lovar att jag kommer tebax. Iaf med lite uppdateringar tills allt är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0