Lurad på pengar lr inte...

Sitter o pratar med min kära mor i telefon. Nästa tisdag åker dom till turkiet och ska vara borta i 2 veckor. Självklart passar jag på att rabla upp en lista på saker jag vill att dom köper till mig. =o)

En sak som hon skall få köpa till mig på flyget är en Breo/Roam klocka. Har ingen aning vad dom kostar ute i butik så jag kan tyvärr inte säga om jag skulle tjäna några pengar genom att köpa den på taxfreen. Men va tusan, den e snygg enkel och passar på armen med alla mina svarta armband.



I vilka butiker kan man köpa dessa förresten? Ur & Penn har dom väl inte antar jag....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan

Klockan går att beställa från endel sport butiker på internett.

Pris ca 249 kr betala jag från

assist.se

innebandy klubb i stockholm som säljer saker via internett.

Dom är jätte bra,

/

Hanna

2010-08-05 @ 09:27:11
URL: http://www.hannasvanfelt.blogaholic.se
Postat av: Hanna

Såg att dom säljer dom på www.modezine.com

pris 122 kr, Finns i många olika färger.

Kramar

2010-08-05 @ 09:30:13
URL: http://livetmedanorexia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0