Exakt 9 min på mig.....

Jag vet inte alls hur mycket tid jag kommer ha över för bloggen dom närmsta 3 veckorna. Det verkar som alla kvällar redan är uppbokade me massa saker. Hur gick det till egentligen? Trodde jag var tebax på jobbet me en tom kalender fram till jul. Det skall firas födelsedagar, långväga besök, begravning, biodate, lite hemligheter och så en massa annat.

Under denna tid har jag oxå en del personliga saker att ta hand om. Men jag har lovat mig när dom sakerna e avklarade om några veckor så skall jag börja ordentligt me gymmande och hitta mig en hobby som sysselsätter mig nån gång i veckan. Behöver komma igång med något som intresserar mig.


Men ikväll är det faktiskt bara sängen som intresserar mig. Sambon jobbar natt så jag tänkte faktiskt försöka lägga mig innan 23. Vilket ger mig exakt 9 min på mig att stänga ner datorn o hoppa i säng. *Lycka till*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0