Mina innersta känslor...

Jag har varit på väg många gånger att skriva under dom senaste dagarna. Men jag vet inte riktigt vad jag skall skriva, vet väl egentligen inte nu heller. Vill bara ge ett livstecken ifrån mig.

Träffade min livscoach för en tid sedan. Tack vare denna person har jag kunnat ta mig framåt igen. Under den senaste veckan har min livsglädje kommit åter och jag har nu insett vad jag har att se fram emot. Man mår inte bra av att gå runt och tänka negativa tankar hela tiden. En inställning till det positiva behövs för att man skall må bra. Och det är precis det jag gör nu, även då jag inte riktigt fått medhåll på precis allt jag vill göra här i livet. Det är några små saker kvar. Vi är två som lever tillsammans och då krävs det att vi är överens för att allt skall gå bra.

Men som det ser ut nu är jag så otroligt glad över att ha träffat denna människa som stöttat mig. =o)
En stooor kram till dig!

Jag ska nu återgå till en solig dag ute på verandan....

"Om du kommer riktigt nära kan du höra min själ skratta"

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

2010-04-23 @ 12:34:26
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0