Känslomässigt ostabil..

Det är rätt dött ifrån min sida. Och förmodligen kommer det vara så i några dagar till. Just nu e jag känslomässigt ostabil och bestämmer mig då för att inte hålla på att skriva massa här. Det kan skrivas saker som jag inte borde skriva.

Det är inget allvarligt som hänt så där men det händer lite föör mycket nu som får mina känslor att åka dalbana. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, tänka eller säga. Så det är helt enkelt lättast att bara vara tyst och fundera.

Kommer givetvis tebax så fort jag känner mig stabil igen. Men jag kommer inte sluta läsa era bloggar under tiden. Det är dom som får mig på andra tankar för några minuter. =o)

Ses om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0