Verkligen hur liten som helst....

Har ont i magen!
Vet inte riktigt om jag ska cykla iväg på kräftskivan eller om jag ska stanna hemma.....

Hattarna e iaf klara, både min o sambons. Han gör aldrig sin egen hatt. Och just idag är han borta sen tidigt imorse då han hjälper sin farbror me hans lägenhet. Så sambon får gilla läget och använda den hatt jag gjort åt honom. Kommer att visa bilder på dom senare ikväll eller imorgon.

Var iväg en sväng till bolaget för att handla lite öl. Passade på då att titta förbi Statoil där vi ska hyra bil till nästa helg. Är som sagt himla glad över att vi inte tog alternativ 1. Vi hade inte ens fått plats i bilen UTAN packning.

Alternativ 1:

Och den vi tog:


Visst att vi bara e tre stycken som skall åka. Men tänk på all packning. Först en varsin väska me kläder, sovkläder. Sen skall det me en dator, Playstation 2 med singstar tillbehör, kylväska. Och så ska vi stanna på vägen både dit o hem för att handla. Hehe vi hade garanterat inte kunnat ta alternativ 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0