Veckans planer

Tisdag: 11-12 "Projekt 1", in till stan o lämna in kamera på lagning och sedan försöka hinna me lite shopping.
Onsdag: Kvarteret Skatan på Rival
Torsdag: 11-13 o 17-19 "Projekt 1" plus packning
Fredag - Söndag: Tjejhelg i stugan

Som jag sagt tidigare kommer jag inte berätta än vad "Projekt 1" är för något ännu. Lovar att berätta så fort jag kan.

Men innan dess... Imorgon tar jag mig in till city då jag lyckats fixa alla papper nu. Så efter jag lämnat in kameran på lagning tänkte jag ta mig en vända bland butikerna. Ett måste är "Ordning & Reda" så att jag kan köpa en korthållare. Sedan blir det förmodligen "Weekday" o "Åhlens". Några andra tips??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0