Väskor upp på auktion

En typsik höst söndag. Kolsvart på himlen o det dugar ute. Snart väldigt snart kan man börja elda i öppnaspisen. *mysfaktor*

Så vad gör jag idag? Började morgonen med att rensa alla lådor i köket. Fråga mig inte varför, men jag fick nåt ryck medans jag väntade på att thé skulle bli klart. När jag druckit upp thé gick jag upp till rummet och började rensa bland alla väskor. Så nu ska jag lägga upp 10 väskorTradera tänkte ja. Men usch va tråkigt det är att skriva själva auktionerna. Att fota är inga problem å fixa bilderna men just när man ska hålla på att skriva om objekten. Förhoppningsvis kommer alla väskor upp under veckan. Sambon jobbar natt i veckan så han kommer vara hemma hela dagarna och se till att vi är sysselsatta med massa husgrejjer. Så det får bli mina nattprojekt helt enkelt...
Säger självklart till när dom väl e uppe på budning!

Är det fler som har problem med Blogg.se?
Under "Översikt" så är det alltid tomt, det spelar ingen roll hur många inlägg, bilder jag laddat upp eller fått några kommentarer. Det är alltid tomt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0