Som ett brev på posten!

Idag kom det tre överraskningar me posten.

1. Senaste numret av Chic. (Som jag redan läst då den funnits i butik sen i torsdags) Dålig stil av förlaget att börja en prenumation me att skicka ett "gammalt" nummer.
2. En gäääng kassakort ifrån akassan. (trodde jag skulle få börja elektroniskt nu)
3. Ett brev från akassan där dom vill ha två olika kompletteringar i min ansökan. Suck 1. Jag har då alltså inte blivit godkänd ännu. Suck 2. Jag måste åka in till min föra chef imorgon o be henne skriva under papprena. (nåt jag inte ser fram emot)

Så vad ska få en på topp igen då?
Måste få gnälla lite mera eftersom jag har haft en helvetes natt. Sambon har en apparat kopplad till sig under 24 h. Vilket ledde till att han skulle sova med den. Den går igång 3ggr/timme och låter inte alls roligt. Så jag har me andra ord vaknat 3ggr/timmen under hela natten. Tror ni jag var glad o utvilad när sambon väckte mig 08 och tyckte att jag skulle gå upp??

Idag ska han in till stan o ta bort den där mojängen. Skönt! Jag kommer att åka in samtidigt som honom då jag ska iväg till Berns lite senare. Passar på att gå runt lite mera på stan, han inte så mycket igår. Har dock inte löst ännu vad jag ska ha på mig imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0