Skatan o Projekt 1

Torsdag och det är dygnsurt ute. Har varit iväg på "Projekt 1" under förmiddagen och hunnit handla lite mat åt sambon så han inte svälter under helgen. =o)

Igår var vi som sagt iväg på publikrep av "Kvarteret Skatan". Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Egentligen är jag som sagt inte speciellt stort fan av dom, men visst skrattar man lite då och då. "Facebooks" är helt klart bäst. Måste kolla upp om man kan ta ner deras låtar någonstans. Så klockrena.

Har lånat lite bilder ifrån finest.se så ni kan få se lite hur det såg ut under själva föreställningen.



Efter föreställningen var det efterfest på Café Opera. Men vi beslöt oss för att hoppa den då båda skulle upp tidigt idag. Så nu ska jag fortsätta med dagens planering. Vilket är att kanske börja packa. Har ingen aning vad jag ska ha med mig. Vin o stövlar är det som e klart. Om nån timme ska jag iväg igen på Projekt 1" och efter det iväg och hämta ps 2 med singstar som skall me imorgon. =o)

Kanske hinner med lite mera packning ikväll eller så får det helt enkelt bli en väldigt tidig morgon imorgon me. =o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0