Skämtar dom lr?

Sen nåt år tebax sitter jag väldigt mycket på Tradera, både som köpare och säljare. Just nu är det dock som köpare då jag inte orkar lägga upp nya auktioner. Skulle behöva egentligen då min "Till salu" låda börjar bli överfull.

Men iaf just nu sitter jag o tittar på en hel del smycken o klockor. Kan inte få någ av sånt. Fast jag tror att jag börjar tappa suget efter Tradera då många säljare är så otroligt dåliga på att fixa sina auktioner bra. Hur kul är det att hitta det man vill ha och så ska man försöka se på foton om det verkligen är den produkten man vill ha, eller om det är något fel på den om fotona ser ut så här:



Okej, den sista bilden på armband går kanske an. Men när jag lägger upp auktioner så ser jag till att det finns skarpa närbilder så att köparen kan vara helt säker på varan innan dom lägger bud. Oftast har man man ingen ångerrätt när man budar på auktioner och då vill man vara helt nöjd.
På auktionen till örhängena stod det: "Prickarna som syns på bild är cirkon stenar" Är det ett skämt eller??
Me såna där bilder kan man lika gärna endast beskriva objektet man säljer med ord. Det ger ungefär lika mycket.

Nää skärpning på er som säljer saker på Tradera. Ta ordentliga bilder eller skit i att lägga upp några...

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Håller med dig helt och fullt, jag ägnar rätt mycket tid till att fota samt att skapa kollage i fotoshop av det jag ska sälja så att man kan se det man nu ska köpa från flera håll och vinklar!!!

2009-09-10 @ 14:39:20
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0