Singstar, skumpa o helikopter...

Är hemma igen efter en kanon helg me tjejerna.

Vi kom iväg lite senare än planerat i fredags, men han upp till stugan innan det blev mörkt. Som ni sett på bilderna tidigare så stannade vi i Hummelsta o köpte masssssa godis. När vi kom fram till stugan tände vi en brasa i öppnaspisen där vi grillade korv och marschmellows. Efter att vi ätit blev Singstar fram till sovdax.

Under lördagen var vi på marknad i över 6 timmar. Så himla trevligt. Vi åkte karuseller, åt god mat och drack lite öl. Ingen av oss shoppade speciellt mycket. Det var bara så himla trevligt att gå runt där. När vi kom tebax till stugan byte vi endast om och sedan stack vi ut i skogen för att leta svamp. Hittade inte så himla mycket, men det räckte till kvällens middag. Vi grillade o drack skumpa för att sedan övergå till Singstar igen. =o) Efter nån timme fick vi sluta då ingen av oss hade någon röst kvar.

Igår tog vi det lugnt på morgonen och njöt lite av en långfrukost. Sedan var det bara att sätta sig i bilen och åka ner till byn. Vi skulle nämligen flyga HELIKOPTER!! Behöver jag säga vad jag tyckte om det. *WOW* Så jäkla ballt. Självklart fotade jag en massa, men av någon anledning tar inte min dator minneskortet längre. Måste jaga rätt på en kortläsare så jag kan få fram alla bilder. =o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0