Min lilla skrubb...

Jag sa ju att jag skulle visa hur det såg bland allt mitt smink. Så här kommer ena delen av min skrubb. Tycker inte alls att jag har speciellt mycket grejjer, sambon måster överdriva. =o)



Nästa gång visar jag andra sidan av skrubben, där alla mina smycken o sånt finns. Måste städa lite först bara. =o)
Oj, kom på att jag glömt visa hyllplanet med alla mina nagellack som sitter ovanför denna sminkhylla. Man kan se lite av den på första bilden.

Hur ser det ut hemma hos er där ni sminkar er?

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh herregud.

Jag tycker jag har mycket. 2 maskaror (en grå, en svart), 3 eyeliners (2 svarta, en plommonfärgad) och 2 olika askar med ögonskugga (den ena med 4 rutor olika nyanser av lila och den andra med 4 olika nyanser av brunt). Men det var visst inte så mycket :D

2009-09-13 @ 21:00:59
URL: http://petrasurrar.se
Postat av: ida björkman

2009-09-15 @ 22:51:21
Postat av: ida björkman

Haaaaaaa klockrent .p älskart :P jag vill också ha så där mycket men då hade sambon kastat ut mig :P

2009-09-15 @ 22:52:54
URL: http://idabjorkman.crafty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0