Måndag hela veckan lång...

Måndag hela veckan. Nee så farligt är det inte.
Vaknade vid 9, steg upp och åt mig en ordentlig frukost för att sedan ta min varma kopp thé ute på verandan. Inte varje dag jag äter frukost kan jag lova.

Nu går jag dock runt och väntar på att brevbäraren skall komma. Väntar på ett viktigt brev ifrån min fd chef. Jag måste verkligen få det idag för att sedan kunna skicka det vidare. Har inte akassan det på torsdag blir jag av med min akassa. Ja en akassa jag inte en börjat få. Tror ni jag kommer bli förbannad på min fd chef om jag inte får pappret i tid? Hon vet nämligen om att jag behöver det ASAP. Jag skickade det i måndags, i tisdags bör hon ha fått det. Så jag förstår inte vad som tar sån tid. Att fylla i pappret tar max 10min....


Men men slut på bitterheterna. Undrar vad jag ska hitta på idag. Sambon är som sagt hemma då han skall börja jobba vid 21 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0