Make Up Store Clubkväll....

Ikväll ska jag på spakväll hos Make Up Store. Tänkte oxå då passa på att handla nytt puder och förhoppningsvis har skuggan "Monty" kommit in. Funderar på om jag ska boka in mig på en kurs samtidigt. Det har kommit rätt många nya sorters kurser hos Make Up Store nu, inte bara grupp eller privatkurs.

Annars händer det inte så mycket här idag. Var iväg på förmiddagen o handla lite mat, passade då på att köpa en ny ryggsäck i svart skinn och ett par fårskinns tofflor. Dom jag hade hela förra året kan man döda någon med nu. =o)

Tror faktiskt det är dax att ta en liten naturupplevelse med Bull nu innan han förstör sitt stämband. Han har gått runt o lekt siames nu ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0