Lite sån där bloggtorka....

Idag är det lite bloggtorka för min del. Just idag har det varit trädgården som gällt. Började dagen med att sticka iväg med allt trädgårdsavfall. Efter det har jag grävt upp min gräslöl, vitlök o purjon. Dom har nu planterat om i stora "balkonglådor" som jag skall ha på verandan. Målet är att under nästa vecka skicka iväg all jord ut pallkragarna och sedan in me dom i garaget för lite förvaring till nästa år. Om det nu blir några såna odlingar nästa år. Vart tusan slänger man 80liter jord bara så där??

Om en liten stund skall jag börja med middagen. Vi skall äta Stekt gös med pressad potatis o vitvinssås. Ingen billig mat då fisken är dyrare än kött idagsläget. Gös som räcker till ca 3personer går på 309:-. Men å andra sidan så är det lördag. =o)

Efter middag tror jag att det blir lite film. Nu har vi sett klart hela Band of Brothers så vi får se vad vi hittar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0