Lite Ordning & Reda...

Äntligen har jag hittat en bok som nästan är som "Snabba Gästboken". Kanske lite mer barnsligt, men ändå. Det är en rolig grejj att ta fram när det kommer folk över. Och när jag ändå var in på Ordning & Reda så hittade jag till min förtjusning massa korthållare. Nåt som jag verkligen behöver då min vanliga plånbok är lika liten som en korthållare. Vilket då inte får plats med så många kort. För att slippa ha en förstor plånbok så vill jag ha en liten korthållare istället där jag kan ha dom kort jag använder mest och inte alla dom där skräpkorten man kanske bara använder 2-3ggr/år.



Men vilken av dom alla ska jag välja?? Priset varierar ganska bra, men som det känns nu är ingen av dom för dyra. Så priset spelar som sagt ingen roll, men vilken är snyggast?? Och framför allt, vilken är minst krånglig att hålla på med när man väl ska dra fram ett kort??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0