Lever men mår skit!

Ja jag lever, men mår inge vidare. Till viss del får jag skylla mig själv. Igår satt nämligen jag o sambon ute på verandan ett gäng timmar o drack vin samtidigt som vi antingen pratade eller sjöng till den extremt höga musiken vi hade inne i vardagsrummet. Så me andra ord blev det lite för mycket rödvin efter middagen.

Men nu under dagen har jag blivit dunderförkyld o fått ont i halsen. Inga skoj alls!

Nu efter att jag har diskat färdigt ska vi se Wallander. Tror det var "Tjuven". Jo och vi har ätit en kanon god middag idag. Karljohanstortelloni med paprikapesto & kycklingfilé. Recept finns hos "Allt om mat". Rekomenderar det verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0