Kanske världens tråkigaste...

Kanske är världens tråkigaste person när jag e sjuk. Men är man sjuk så är man. Jag orkar inte helt enkelt gå upp o sätta mig framför datorn när jag knappt kan andas och snoret bara rinner.

Nee jag har helt enkelt legat i sängen och kollat på 10timmar av Band of Brothers. Serien som visades här i sverige 2001 och 2002. Den handlar om 2:a världskriget. Så det är ingen chiclit serie precis. Men jag tycker om den och den visar en hel del om sånt som jag följer just nu runt 2:a världskriget. När dvd spelaren är lagad i sovrummet ska jag låna hela uppsättningen av "World war" (serien man fick med i expressen) av min far.



Sambon är hos sina föräldrar då hans far fyller år idag. Jag fick inte följa me o äta tårta. Elakt tycker jag. Bäst för honom att han tar med sig en bit hem till mig.

Så vad händer annars då? Jo grannarna fick sitt efterlängtade hus igår. Ett STORT hus står på våran baksida. *suck* Jag måste skaffa nya gardiner till vardagsrummet, då dom ser rakt in där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0