Ibland händer det bara....

Kanske i det senaste laget men jag öppnade precis min post. Tyckte inte att det var så bråttom att öppna brevet ifrån akassan då det oftas bara e tråkiga saker.

Men idag var det otroligt positivt. Jag har nämligen fått beslut om att få ersättning under min arbetslöshet. Och det har bara gått en månad sedan jag blev arbetslös. Många har klagat och sagt att det tagit flera månader innan dom fått beslut. Så nu är jag faktiskt jätte glad och måste ge en stjärna till Alfa kassan. =o)

Och det bästa är att jag kommer få min första ersättning redan nu på torsdag. Hur snabba är dom inte??

nee nu ska jag ta och spela lite Sims 3. Har lagt alldeles för mycket tid åt Farmville. Fast egentligen skulle jag behöva gå ner o gymma lite pga den där MAFFIGA muffisen som jag precis ätit. Så himla gott. "Brownie o cheescake".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0